zaterdag 8 juli 2017

Op woensdag 5 juli was de opening van de tentoonstelling op Kasteel Middachten in De Steeg. De Commissaris van de Koning, de hr. Cornielje opende het geheel en had zich van tevoren goed ingelezen! Ikzelf hield een introductie van ca. 20 minuten. Daarna een rondgang langs de quilts en vooral de aandacht voor de drie antieke quilts uit de collectie van het Kasteel.
Mijn vriendin Ellie Roor heeft een leuke foto impressie gemaakt die op Facebook staat. Die kan ik echter niet overplaatsen op deze blog! dus kijk op mijn tijdlijn op FB voor dit filmpje.

A.s. woensdag geef ik een lezing en dit is het programma:
13.00 – 13.30 uur ontvangst met koffie, thee en versnapering
13.30 – 14.30 uur lezing
14.45 – 15.45 uur rondleiding
15.45 – 16.30 uur mogelijkheid voor bezichtiging tuinen

Jullie kunnen je nog inschrijven op de site van Kasteel Middachten: www.middachten.nl
Op woensdag 9 augustus wordt dit herhaald.
 Ik vind het een aanrader: nergens in ons land kun je quilts zien in een dergelijke entourage.

Op alle zondagen van Juli en Augustus zijn de quilts te bezichtigen tijdens de rondleidingen door het huis.
 
Kasteel rondleiding:
juli &aug / zondag / 13:30 & 15:00 / op verzoek en tijdens evenementen
- Honden niet toegestaan
- Tuin rollator- en rolstoeltoegankelijk
- Kasteel helaas niet rollator- en rolstoeltoegankelijk

Word vriend van Middachten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten